Monday, May 29, 2006

Online Blog/Journal/Diary what-so-ever.....

sekarang nih if search blog je, serius bnyak giler blog yang jumpe....aku pelik n heran apsal la orang suke sangat wat online blog, journal or what-so-ever.. (padahal aku pn samer je).. hehe...maybe dah jadik trend kot orang sekrang nih tak rahsiakan lagk perasaan diri sindrik...semue nye nak share ngan org....cam aku sekarang.....actually, i like people to know what i'm thinking rite now but there's not everything that i want everyone to know...sometimes, certain people just don't have da rite to know everything. if u know what i mean lah.... sometimes, menulis blog nh salah satu care nak meluahkan ape yang kite raser sekarang.takan mende kecik2 pon nak citer kat org...n kekadang plak xde org yang nk ngar kiter asyik membebel nih...tambah2 lagik org yang mcm aku nih yg 24jam ask nk bercakap je...org pon pnat nak dengar..... klu tulih blog kan senang.....biler tulih dh lega pstuh lantak org la nak bce ke tanak...nak cakap aku bebel ke ape ke....kn....? actually, da main reason aku tak meneruskan career aku menulih blog kat friendster sebab asal aku update blog je die kasik msg kat semorang...pastuh ramai yang asyik2 complain "inbox aku penuh email ckp ko update blog...tak abes2..." ha...that's why la i find somewhere new to place my thoughts n feeling... hak hak..so, kat sini takde sape nak complain n if aku nk update sampai 24 kli sehari pon tak kesah... it's up to me....malaysia kan negara demokrasi...ahakz!! so aku nak tgk, sape 1st yang dapat jejak aku nye blog nih....so, if u're one of my friends or siblings or couzs or kenalan yang dpt men'jejaki' blog aku nih, plez msg me.....anda akan diberi darjah kebesaran.... ahakz!! k la... setakat nih je la untuk my 1st blog at this site.... rajin2 jeguk2 la blog nih...maner tau terngumpat korang plak....chiow....!!



by,
Aimi A.Z yg tgh tak berperasaan sangat sekarang nih...

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin