Friday, June 02, 2006

cuti sem yang dah semakin berakhir....

sekarang ni dah nak dekat sebulan dok kat umah...tp tak la raser bosan pon...banyak je aktiviti yang aku bley wat...comtohnye semestinye tido, tengok tv, main internet, and last but not least MASAK...!! yup.... masak... tak caye ke Aimi A.Z pandai masak..? ahakz!! actually, sebelum start cuti, semorang dok tanye aku ape yng aku nak wat time cuti nnt.... org nk wat praktikal la nak keje la tp takan la aku nk cakap aku nak blaja masak...? what da heck...? nnt org akan gelak n tak percaya plak tuh...sian kat aku kan...so, aku pon cakap la kat orang aku ader "BIG PROJECT!!" and everyone is wondering what is my big project... haha... and today for the very 1st time aku bitau my big project is blajar masak...ahakz!! and aku dah pandai masak...senang idop nnt biler dok kat umah sewa.... hmm.... cakap pasal umah sewa plak...aku xdapat lagik umah untuk disewa... ingat nak dok kat 7 tapi cam dah penuh je... so, kene carik tempat lain yang dekat n senang....hmm.... tgk la camner nnt... aku sebenarnye dah tak sabar nak kemas umah.... tak dapat bayangkan camner la nnt dok umah sewa... entah la.... just wait n see.... so, if anyone ader info pasal umah yang nak disewa.....rerajin la msg aku.....hehe.... sekarang nih tgh demam Af kan...tp aku raser demam AF4 nih tak la seteruk demam AF yang lain2...tah la...cam buhsan2 je... semorang rupe ok n semorang bley nyanyi...so, xde la yang lain yang aku leh tengok....rupe ter'hensem' tanak....suare yang cam lain sangat dr yang lain pon tarak... so, out of 5 aku kasik 2.5 je....sebab average... tatau la plak lepas nih cam tere plak kan...wat ever pon kiter just wait n see....idop nih kan kene selalu meunggu...? erm, aku raser sampai sini je dulu untuk ari nih... anything else tggu my next blog....chaiyo...!!



by,
Aimi A.Z yg sebenarnye byk sgt mnde yang kene wat...

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin