Wednesday, June 07, 2006

result [PART 1:before]

serius aku cakap aku sebenarnye tanak langsung tau result sem nih...tah la.. maybe sebab aku tau dah dr awal yang aku tak dapat mencapai tahap untuk diri aku sindrik...actually,xde la aku ader tahap untuk diri sindrik tapi at least aku raser puas hati....tp, da worst thing, aku raser cam ader paper yng sangkut... ala, hope nye semue lepas la....dapat C+ pn dah ok.... tapi tahlah..... camner la ku leh terTAU rsult kuar 8hb nih.... aku tanak tau langsung...serius..... camner nak wat aku luper time 8hb tu time result kuar...? lgpn, 8hb tuh pn ader 'something big' going on.... tp mesti aku asyik ingat and tangan pon mesti gatal nak bukak web UiTM.... huhu.... tahla... xleh imgine brape teruk yang aku leh dapat.... tp tu lah kan...xleh nak salahkan sesape sebab ape result yang aku dapat disebabkan aku sindrik...sebab aku yang malas belajar, asyik nak main game je.... org suruh blajar pn xnk tula teruk result aku....tp, klu le result aku ok tuh namenye memang nasib.... huhu... tp aku raser kali nih nasib tak berpihak kepada aku....whatever it is, just wait n see...nnt aku komen pasal rsult yang aku dpt....chiow....by da way.....doakan aku tau.... Amin...




by,
Aimi A.Z yang malas sebenarnye nak amik tau pasal result

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin