Sunday, June 11, 2006

result [PART 2:after]

so, dah beberape hari berlalu lepas aku dapat result aku.... erm, my result not as worst as i expected but not even as good as before... but, overall i'm fully satisfied... erm, maybe rezeki aku dapat camtuh... so, ok la.... aku dapat 3.3+... not that bad n da most important part, aku lulus subjek geotech.... yeah, that's rite babe....!! tu je paling penting.. aku tak dapat status "R".... what is "R"? find it urself... hehe.... ok la i admit it, maybe ader sikit raser frust sebab tak dapat DL, tapi takpelah.... we aim for da 1st class honour... so, mesti kerje keras la pas nih.... go aimi go... i know u can do it....!! tap di sebalik aku berpuas hati terhadap result aku nih, abah plak yang mengamuk....entah la... abah cakap aku bayk main n tu sebab aku xdpt DL... n da worst part, abah frust ngan aku....huhu.... tapi nak wat camner kan...? dh tu rezeki aku....nasib baik la aku xfail, klu tak tatau la camner kan...? erm, yang lepas tuh biar la lepas...leh gak dijadikn engajaran kat aku nih...langit tak selalu cerah, sedangkan matahari pon akan tukar shif ngn bulan biler sampai masernye.... inikan pulak aku nih..... manusia yang bernamer aimi yang memang la tak tentu turun naik idop nye....betol tak...? dah la...nk sambung ngan topic lain pulak.....chiow...!!



by,
Aimi A.Z yg puas hati ngn result tp pelik nape org lain plak frust

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin