Tuesday, July 04, 2006

just wondering.....who is Aimi A.Z...?!

entahlah...... tetibe je terfikir tentang kejadian diri aku... bukan pasal kejadian diri yang dicipta oleh ALLAH.... tuh bley jd syirik tuh... but, just wondering pasal aku sindrik...Aimi A.Z.... namer yang memang kecik kat dunia nih.... klu tanye org, brape sangat la yang kenal Aimi A.Z nih except for my family n friends la.... terpikir2 ape sumbangan aku untuk dunia nih, ape kepentingan aku untuk dunia nih,.... ok la, if nak cakap pasal dunia memang tersangat la besar, tapi cube kiter cakap pasal sumbangan aku terhadap org2 yang mengenali aku....? tah la, aku nih pantang pk sket, klu pk mesti la pk yang bukan2.... tuh sebab selamer nih pon aku malas nak berpikir... biar semue nye go with da flow.... tp since aku pon dah ter'pikir' saje je la aku nak share my thoughts with u all.... sekarang nih pon 'emosi' aku tgh terganggu... hehe.... entah la, selalu sangat aku pk yang org kawan ngan aku bukan sebab diri aku sindrik... aku selalu pk yang org kawan ngan aku sebab diorang ader kepentingan sindrik or the exact word ader motif tersendiri.... hmm, aku tau aku tak patut pk camtuh, tak fair kat kawan2 aku yang memang kawan ngan aku sebab aku sindrik... tapi, tahlah, for this time, can i say whatever that cross my mind...? plz..... i don't want to be hypocrite as well as i also don't want to lie to myself.....tp tu la yang aku raser.... kekadang teraser kawan2 tuh muncul time aku leh tolong diorang tak kesahlah tolong pe pn... dr yang sekecik2nye sampaila yang sebesar2 nye... hehe... besar la sangat kan...? tapi tulah, mungkin tuh adat berkawan... mungkin tuh adat manusia..... mungkin aku pon samer camtuh memandangkan name pon aku nih manusia.... tapi aku raser, sampai biler2 pon persoalan nih tak akan terjawap n akan still menjadik tanda tanye kat diri aku sindrik...."siape Aimi A.Z di mata orang lain..?" maybe ader org yang akan cakap, ele ingat die tuh bagus sangat, tere sangat ingat org nak mintk tolong die sangat... erm, bukan camtuh sebenarnye... sebenarnye cam teraser yang diri nih dicarik time susah je, but biler senang senyap sunyi.... entah la.... aku pn tatau... tuh la aku malas nak pk...biler pikir banyak2 nih la jadiknye...mengarut tak sudah2... k la...chiow....


by,
Aimi A.Z yang raser sebelum lebih banyak mengarut baik STOP takat sini

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin