Saturday, July 29, 2006

lamenye x UPDATE!!!

lamer sangat tak update blog... takde kesempatan nak cerite life aku sekarang nih.... tunggu ar nnt umah sewa aku dah ader streamyx nnt rajin la aku update kot... hehe... hmm... life aku sekarang nih buhsan la gak sebab dah start kelas, tapi nak wat camner kan? nih la life seorang student yang terpaksa belajar, belajar, dan belajar... can't wait lagi 1 tahun setengah aku dah grad n leh cr keje.. insyaALLAH.... klu semue b'jalan seperti yang diharapkan la.... anyway, life aku kat umah sewa best la gak... hak hak.... berdikari gitu... tapi yang tak seronoknye sebab none of my friends yang ader transport... so, biler idop mengharapkan transport awam je, susah la sket... memang la 'pendek' langkah tapi tuh bukan our prirority.... hehe... masalahnye nak g kelas pagi tuh susah... erm, bayangkan kitorang kuar umah pkul 7.50pg pon blom tentu sampai kelas on time pkul 8.30 tuh.... hm, nak kene tunggu bas, pastuh tunggu org turun bas sementara tunggu turn nak naik bas yang kadang2 bas dah penuh n terpaksa naik bas lain yang tatau datang pukul bape, pastuh terpakse menguruskan diri sebab org nak turun naik bas yang sesak tuh, pastuh kene tukar bas untuk masuk dalam kampus dan melalui proses yang same cam tadi and akhirnye barulah sampai ke kelas.... hm... jauhkan perjalanan aku n kawan2 aku pagi2 bute sebelum sampai ke kelas.... hmm, aku bukanlah merungut, just saje je nak citer life aku... proposal aku nak kete asik direject je... xpe la, ader rezeki nnt ader la kan... lgpon, biarlah bersusah2 sket dulu.... erm, kelas sem nih no komen.... ok la kot.... tp cumenye tak jumpe banyak org... asik org yang same je... erm, tahlah... bukan tuh yang penting kan, yang penting blajar...hehe.... tp, takde sumber inspirasi tak besh gak kan... hak hak... jangan nak menggatal la Aimi A.Z oi.... ;p kat umah sewa kitorang rajin la gak masak.... belajar2 la menjadi isteri yang solehah di samping berjimat... ;p... tp serius la, memang jimat klu masak sindrik.... tgk la sampai biler kitorang tahan.... hehe...... aku ari nih n semalam tengah tak brape nak sihat sangat... batuk n selsema sket...biler dah batuk2 banyak2 tuh mulelah raser pening sket... tp tetap gak nak minum ais.... biaser la aku kan..? hehe.... teringat plak zaman dulu2 time aku batuk teruk dalam kelas adela org kesian n belikan aku strepsil oren.... hehe.... tp sekarang dah takde... layang la diri sindrik...beli la strepsil sindrik.... tuh la aku tak makan ubat sebab takde 'orang' belikan.... ;p hak hak... gedik kan... hehe... dah la....malas la nak tulih dah.... banyak lg mende nak wat nih... nnt ader maser lagik aku tulis.... ha....br teringat, esok besday noni.... noni dah 22 taun tapi perangai tak macam pon... ;p nnt la aku nak wat spesel wish untuk noni dlm blog nih... klu sempat la..... ok la....till i write again.... ;p


by,
Aimi A.Z yang tengah tringat 'strepsils oren' ;p

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin