Saturday, November 25, 2006

Coretan di akhir semester..... ;p

tajuk pon dah melambangkan betape seriusnye perbincangan untuk kali nih...ahakz! actually nak wat review n comment tentang subject2 yang dah amik sem nih n expected result... nnt biler dah dapat result kiter compare sejauh maner Aimi A.Z dapat meramal maser depannye... ;p
KJC418 : Advanced Reinforced & Prestressed Concrete (3.0)
  • about this subject, quite ok kot.... soalan final ok, takla susah sangat tapi 2 out of 4 question aku tak brape confident... sebabnye? aku terlupe rumus nak carik torsion untuk soalan satu n untuk soalan 3 plak aku dapat terkeluar chart... so, i know something wrong sumwhere.... untuk carry mark plak tak dapat nak predict tp overall aku raser aku akan dapat B+ (hmm.....?)

KJC423 : Civil Engineering Hydraulics (3.0)

  • subject ni plak raser cam tak berape nak leh survive je.... maunye idak, carry mark sket sangat.... 16/40... hm, memang ingat leh repeat nih tapi nasib baiklah final exam cam leh wat... tapi tatau la btol ke tak nye..... mungkin agak keterlaluan tapi aku bajet aku dapat B-

BMD451: Mandarin Level 2 (2.0)

  • subject mandarin nih satu2nye subjek yang aku confident..... so, paling kurang pon aku bajet dapat A-... tapi klu tak dapat..? huhu.... dah takde harapan la dah... ahakz!!

KJC511: Numerical Analysis (2.0)

  • numerical....? erm, jujurnye aku raser aku fail subject nih... entah lah, tanak la cakap nnt fail betul2 kanga.... erm, takde lah tapi test aku fail.... satu test tuh dapat 3/25... semuenye gare2 tersalah formula... nak wat camner kan... aimi A.Z nih memang lemah mengingat formula2 nih..... tapi harapan aku dapat C+ pon jadi lah....

KJC516: Engineering Economics (3.0)

  • erm, ngan sulaiman memang korang tak akan dapat predict ape yang korang akan dapat... mule raser cam nyawa2 ikan tapi rasernye cam projek selamat kan semue..... aku raserla ngan daya usaha aku yang tak berape nak berusaha nih, dapar B pn alhamdulillah....

KJC517 : Research Methodology (2.0)

  • nih lagiklah tatau dapat ape...dengan Test 1 aku dr. Midah hilangkan tatau kat maner apelah nasib aku nih... tapi harapan aku tggi la gak untuk subjek nih... mungkin B+... hehe....slamber......

so, klu ikut result yang aku predict nih, cam akan dapat 3 lebey sket je...nnt esok aku kire...malas nak amik calculator... hm, matilah aku camnih...... klu dapat result lagik teruk dr nih pon susah gak... hm, tah la... just wait n see...................

by,

Aimi A.Z yang dah ngantuk sesangat...

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin