Wednesday, November 15, 2006

OPEN HOUSE & PORT DICKSON

Part I: OPEN HOUSE

alkisah bermulanya pade 11hb november 2006 bersamaan 19 syawal 1427H yang lalu... wat open house just for my friends and my siblings friends... and memandangkan buat BBQ, dah baunye termasuk dalam rumah jiran2 maka haruslah mengajak jiran2 rukun tetangga... orang lain memang tak ajak... kawan2 yang aku ajak pn kawan2 yang terpilih sebab klu nak ajak semue memang terlalu la ramainye kawan aku... ahakz!! kepader kawan2 yang tak terpilih untuk kali nih, aku akan pastikan lain kali korang akan terpilih... ;p semuenye berjalan tersangat la lancarnye, makanan pon cukup, orang pn nampak hepi (tapi klu nak tny orang hepi ke tak kene tanye kawan2 aku la!) n walaupon aku cam tak cukup tangan ngn kaki tapi ok la.... puas hati... n nih ader sket gambo aku upload...takla banyak sangat gambonye sebab cameraman nye malas sangat...asik makan gaji buta je... ahakz!!

orang 'kuat' di sebalik kesedapan ayam BBQ











kekenyangan selepas makan kot!











kaklala n her friends....
it's my turn with my friends...! ;P


Part II: Port Dickson
Lepas je semue tetamu2 undangan dah balik, aku tanpe dirancang2 tetibe je sampai kat PD tuh... actually, abah memang g OT but tak lah dirancangnye aku mgikut tapi dah terikut dah pon.... hehe... dengan meninggalkan keadaan rumah tuh membuatkan kaklala beraser berang ngan aku...ahakz!! takpe la kan nak wat camner.... PD best, enjoy je tak sedar ader final exam yang menanti....ngan naik banana ride, mandi pool n mandi laut, main game tah bape hinggit abes and juast hangging around kat suite... lupe nak cakap kitorang dok kat suite... selalu tengok citer The Suites Life of Zack & Cody tapi nih leh tukar The Suites Life of Aimi A.Z... hak hak... xdelah, sj je... so, tuh jer story mory untuk ari nih....sambung len kali...chiow.....
by,
Aimi A.Z yang tengah teraser bahagianye idop... ahakz!

1 comment:

klakakers said...

aimi nak ayam lagi!!!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin