Sunday, December 31, 2006

2006: in memory

raser cam baru semalam aku tulis pasal end of 2005 sekarang nih aku tulih pasal 2006 yang dah abes plak... cepat giler maser berlalu sampai aku pn tak berape nak sedar secepat nih maser berlalu....so, nih antare mende2 yang jadik in 2006.....

Januari
penat dah aku pikir ape yang jadik bulan Januari, tapi takleh pikir la... mungkin aku menjalankan idup yang normal dan seperti biaser berazam nak menjadi manusia yang bergune.... azam taun baru ler katekan... :P
Februari
bulan nih g Penang agaknye.. aku pn tak sure bulan nih or bulan march.... hehe....
Mac
bulan nih pn bulan yang normal...aku tengah blajo bersugguh2 agaknye....!!
April
maser nih dah nak abes sem 02 degree aku... so, ikut farah nye class trip berkelah kat Gabai... on da way balik dr Gabai singgah makan durian... emmmmmmmmm... sedapnye... haha...
Mei
dah start cuti sem.. g ikut trip orang lagik g Sarawak.... and at da end of the month g anto ihsan masuk MMU melaka.... so, stay in Malacca for 1 night....
Jun
Cuti sem lagik... start carik umah untuk sewa sebab dah tak dapat dok kolej.. pastuh blajo masak untuk memenuhkan aktiviti di maser cuti... g family day kat Bakaugruv, Morib..... best!!
Julai
cuti dah abes, bermulenye kehidupan di umah sewa kat shah alam...... teraser cam independent sket... hehe....
Ogos
g tengok PGL the Musical kat istana Budaya...
September
maser nih cuti mid sem... g trip ke cameron highlands ikut umi bawak anak2 murid khas die.... banyak mende yang aku blajar maser g saner.... blajar tentang kejadian manusia yang tak perfect and nasib budak2 khas nih yang tak samer cam nasib kiter yang normal nih.... percayalah, kiter nih antare org2 yang bertuah dan patut bersyukur kerane dilahirkan normal...
Oktober
hari raye.... raye yang best dr taun2 lepas sebab duit raye lebey... ahakz!
November
dah nak abes sem 03... wat open house sempena hari raye n pegi P.D....start cuti sem...
Disember
bulan nih la...:) g Johor Bahru, dapat result yang mengecewakan tapi dah dapat terime, n raye haji......
* * * * *
banyak gak mende yang jadik taun 2006 nih...banyak gak trip n ader gak trip yang terlupe nak taruk....2007 esok je, tapi azam tak tanam lagik...azam taun 2006 pn terlupe dah amende.... hahahaha..... ok la, azam aku taun 2007: "tanak malas2 dah, tanak asyik main game je, nak blaja rajin2 n nak tebus balik kekecewaan selame 2 sem nih... lagik satu, nak carik aktiviti yang lebey bergune untuk maser lapang...." yelah, taun 2007 nih la yang menentukan aku grad dengan cemerlang atau tak yang akan mengubah nasib aku selame2nye.... so, Aimi A.Z.... chaiyo3x... teruskan usaha....jangan putus asa......:P
by,
Aimi A.Z yang raser semakin bersemangat nak memulakan taun 2007...

1 comment:

klakakers said...

perghhh... diari sepanjang tahun 2006 hhahahahhaha

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin