Wednesday, December 13, 2006

family days out...

semalam g kuar ngan umi, kak lala, nie, & aizat... g mines main boling... hak2... lamer giler dah tak main boling...tangan pon cam senget je..... tak tere langsung...aizat lagik tere dr aku... hehe... malu je lah... apelah aku nih kan... anyway, ader satu lagik cite malu yang jadik semalam... selame nih aku dok kutuk2 orang yang wat camtuh tapi semalam aku plak yang ter'buat' camtuh... tulah, padan muke sape suruh slalu kuutuk org..? nak tau pe..? hak hak...... BOLA BOLING AKU TER'PEGI' BELAKANG..... malu siot... sampai terduduk aku nye malu tuh.... actually maser tuh dah lengoh tangan sebab maser tuh dah 3rd game.... jari2 aku plak tak dapat tampung, tuh yang terlepas...hak hak...... serius malu........ huhu... tapi tak kesahlah, ahakz! actually, banyak snap gambo tgh main boling smalam.... tapi malas nak g transfer dr dalam camera....so, nnt je lah aku upload k...? chiow.....

by,
Aimi A.Z yang tgh malas
* * * * *
(update: 19 Dec 2006@ 8:27 am)


aku yang terduduk sebab malu lepas bola aku ter'pegi' belakang.. huhu....


orang suruh main bowling la, bukan suruh tangkap gambo.. heh!





No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin