Saturday, December 23, 2006

kate2 semangat.....

Oleh kerane result yang aku dapat sangatlah teruk dan mengecewakan, ramai la kawan2 yang bagik kate2 semangat... tuh sebab aku suke bitau kawan2, cepat sket aku nak recover dr ke'frust'an+ke'sedih'an....tuh sebab aku selalu hepi, sebab aku ader family & ramai kawan2 yang bley tlg aku biler aku raser sedey+down... so, u guys...thanks a lot for helping me to recover from da frustness and for supported me and thanks a lot to be my families & friends........
So, untuk sesape yang tengah raser sedih+frust sebab result yang teruk especiallynye, aku nak share sket kate2 semangat yang diberi kat aku....A friend of mine cakap......
"Kalau kiter tak jatuh, kiter takan blajar camner nak bangun"
Ader member aku lagik sorang nih plak cakap, mungkin kiter diberi result begitu supaye kiter tau camner rasenye dok kat bawah...asik dapat 3pointer je...btol la tuh..nih semue dugaan dan cabaran yang jadikkan kiter a better person..klu tak kene uji camnih nnt kiter akan raser megah diri and tatau ape perasaan org biler ader kat bawah... n sampai satu tahap nnt klu kiter xpernah raser down camnih n tetibe je kiter jatuh nnt pressure giler sampai memang leh jd giler....so, sebenarnye deep inside aku bersyukur sangat2 sebab aku jatuh time2 camnih biler aku masih ader maser untuk bangun balik.....n aku masih ader maser lg untuk mengkaji kat maner silapnye and at da same time improved myself.... so, to anyone out there yang tengah frust & kecewa dengarla cakap aku nih... takde maknenye menyesal kat mende yang dah jadik, jom la kiter same2 improve kan diri, blajar b'sungguh2 next sem, n buktikan to urself that we are not stupid n we r 'big' enough to learn from the mistake....chaiyo2......!!
by,
Aimi A.Z yang beraser bersyukur dengan ape yang dimilikinya

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin