Thursday, December 21, 2006

Result Sem03/2006

so, result dah kuar n agak mengecewakan untuk aku.... mungkin sebab ari nih asik dengar good news je, so tibelah maser untuk bad news... yang tak best nye sebabnye dapat tau resultnye time hari bersejarah aku nih tapi bukan sebagai hadiah....hehe... oklah, to be honest aku just dapat 2.96.. the worst result yang pernah aku dapat sepanjang degree mahupn diploma... sem lepas aku dapat 3.3+ pn abah dah mengamuk inikan plak aku tak dapat 3.... hmm, tadi pn aku tatau camner nak kasiktau abah, nnt ngamuk plak org tua tuh dah la nak g makan sempena aku umo 22 tahun nih... tapi, aku kuatkan semangat cekalkan ati gak bitau abah result aku sebelum g makan.. aku tanak lepas makan baru bitau.. nnt aku raser bersalah.. aku siap cakap lagik "result dapat dah... teruk.... tapi, klu tanak bawak celebrate birthday pn xpe" hehe... punye la takut... n kali nih abah tak ngamuk.... nasib jugak ari jadik aku ari nih kot.. ahakz!! cumenye abah frust+kecewa+sedih...cam la aku tak raser camtuh.... huhu.... sedey giler.... tapi sekarang aku dah leh terime... sape suruh aku yang malas blajar.... lagipn, takde rezeki kot... biar je la... ha, ari tuh aku ader tulih blog coretan di akhir semester aku ader tulih result yang aku expect.. nih aku bezakan ngan ape result sebenarnye tengok sejauh maner tersasar...
KJC418 : Advanced Reinforced & Prestressed Concrete (3.0)
Expected= B+
Actual= B+
Comment: Tepat seperti yang dijangke.... :P
KJC423 : Civil Engineering Hydraulics (3.0)
Expected= B-
Actual= C
Comment: Huhu... Mesti sebenarnye aku ingat je aku leh jawab tapi aku salah fakta ke mende ke... sib baik lulus.... :(
BMD451: Mandarin Level 2 (2.0)
Expected: A-
Actual: A-
Comment: yea yeah...............wo hen congming...!! :P
KJC511: Numerical Analysis (2.0)
Expected: C+
Actual: B
Comment: Alhamdulillah....sib baik tak fail... TQ Puan Azinoor... :D
KJC516: Engineering Economics (2.0)
Expected: B
Actual: B-
Comment: Oklah nih... asal tak jumpe Encik Sulaiman al-Attas tuh lagik sem depan.. ahakz! :(
KJC517 : Research Methodology (2.0)
Expected: B+
Actual: B+
Comment: kan aku dah cakap...mesti Dr Midah kasik aku B+ nye.... :P
KJC517 : Material & Structural Laboratory II (1.0)
Expected: (terlupe ader lab nih ari tuh....hehe...)
Actual: B
Comment: Kecewa la gak..ingat leh dapat A... huhu... :(
sebenarnye banyaknye yang menepati sasaran...tapi, tetap raser kecewa......hope sem depan ngan sem lagik satu tak menutup peluang aku nak dapat 1st class honour.... doakan aku yea kawan2..... semoge aku semakin rajin sem depan dan dapan menebus kekecewaan sem nih.... insyaALLAH.............
P/S: suke ati je aku bitau result kat sini.... tak kesah pn sebenarnye.. ahakz!!
by,
Aimi A.Z yang kecewa tapi dah dapat terime result yang tak best

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin