Saturday, December 23, 2006

teka-teki teka-tekuk...

Ari tuh main teka-teki ngan wardah...so, raser nak share plak sebab teka-teki yang kitorang berteka-tekikan sangat la lawak bongok..ahakz!!

  1. Burung pe yang tak bela anak? belatuk=bela atuk
  2. Binatang ape muke macam gajah? anak gajah
  3. Tikus ape ade 2 kaki? Mickey Mouse
  4. Itik ape ader 2 kaki? Semue itik ader 2 kaki
  5. Singh ape yang ader satu je kat Malaysia? Jaswant Singh=Just One Singh
  6. Haiwan ape yang ader 2 huruf je? Udang=U dan G
  7. Mi ape paling berat? Mi wantan=Mi One tan
  8. Kalau semue binatang jd monyet, monyet jd ape? Jadi banyak la....
  9. Lembu ape yang carik2 pn x jumpe gak? Lembu yang hilang
  10. Banyak2 bas, bas ape yang pandai? Bas sekolah ler sebab die g sekolah
  11. Banyak2 mi, mi ape yang berais? Milo ais
  12. ahmad bin abu, kambing bin ape? kambing BINatang
  13. Maner lagik tua, motor ke kete? moto le sebab die pakai tongkat
  14. Apsal baju Superman ketat? Sebab kat baju die kan tulih S maknenye saiz S
  15. Ape die naik cepat, turun lambat? Hingus

hahahahhaha........teka-teki bongok giler... ader banyak lagik...nnt aku carik lagik k? chiow...!

by,

Aimi A.Z yang dah tak lerlarat2 nak gelak....

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin