Tuesday, May 08, 2007

second day of my practical training...

reporting from putrajaya...... hehe....so, sekarang nih ader 4 report la aku kene wat untuk practical nih... 1 untuk logbook, 2 untuk report yang faculty nak, 3 nak report kat abah, umi n kawan2 tentang ari2, n lastly untuk blog nih...hahahaha...banyak betul report nye kan... so, direct to the point, ari nih ceritenye lain dari semalam.... ari nih cam best ke sampai at one time aku terlintas, "i'm gonna love this job!" hahaha... memang sangat poyo tapi that's the truth... :P takde la keje lagik but ari nih 2 kali turun site... memandangkan aku keje under traffic department so of course la site nye di jalan2 raye, bukan construction site... 1st tuh g site tengok jalan dekat boulevard tuh sebab ader complaint pasal confusing road marking, so adelah tugas my department untuk cek complaint tuh betul ke tak seterusnye bitau kat org atas n then org atasan akan suruh contractor betul kan balik...tuh la salah satu keje department aku nye... so, petang nye site visit plak g tengok installation of new traffic light kat precint 11... same gak, tangkap gambo wat report... n then tadik ader gak bincang pasal tasks yang diorang nak kasik aku... ader la projek kecil2an yang aku kene wat n di samping tuh ader gak kene attend meeting n wat presentation...so, kiter tengok je la sejauh maner kebenaran kate2 diorang tuh n tengok gak la sejauh maner kebolehan aku...... mmm, just wait n see..... ha, one more things waniey dah tukar ke depaartment aku akibat tidak tahan di department die..... tuh je yang aku nak share, tggu report esok plak... :P
by,
Aimi A.Z yang melaporkan dari Putrajaya....

2 comments:

Siti Zahirah Mk said...

hai.. u practical untuk apa ye? agknya bhgn it ada x untk tudent diploma?

Aimi A.Z said...

Siti Zahirah Mk,

Practical untuk civil engineer. 6 tahun lepas dah entry ni rupanya. Hehe~ Tak tau lah bahagian IT ada ke tak. Cuba call Perbadanan Putrajaya tanya. =)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin