Wednesday, June 18, 2008

Kami & Kereta Kami

Erm, kami nih sebenarnye baru je ader kete, tuh setiap kali kuar asyik tangkap gambo ngan kete kami je....so, jangan la salahkan kami asyik tangkap gambo ngan kete je... hahahahaha

Aimi's & Nonie's

kat depan Petronas pn leh nak tangkap gambo, janji ader kamera n kameraman sume leh... hahahaha... padan muke wardah tak de kat dalam gambo nih... muahahhahaha
Zue's

mak Zue cakap AGK stands for Anak Gadis Kampung... kitorang plak cakap... "agak2 la............."

Aimi's

(asyik Aimi nih je nye kete, tau la die nye blog... hahahahaha!)

jangan salahkan kitorang bergambo 2org je... dah kitorang dating 2orang je mesti lah gambo berdua je... hehehehe...org lain jgn jeles... :P

Syu's

eh, apsal nampak macam besar je kitorang kat kete syura tuh? hahaha... Lu PK la sindri... adoyai!

Farah's

Sorilah Farah, gambo kete ko bahagian pintu je nampak.... aku x jumpe gambo kete ko yang full.... hahahaha.... buat pengetahuan org2 sume, kerete farah nih la yang menjadi tumpangan kami semue ketika kami belum mempunyai kerete... (tapi, dah ader kete pn nak naik kete farah gak! hehehehe)

by,

Aimi A.Z yang nak letak gambo kereta wardah ngan za tapi takde plak gambo Kami ngan kerete mereka itu... adoyai!

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin