Wednesday, July 23, 2008

How Can Someone Look So Different?!

People changed.. Don't believed it? See below...




Serius... 2 different pics but its still the same person.. hahahahha... ari tuh abah dok mengemas2 rumah then terjumpe la satu kotak penuh dengan khazanah lame.. so, ape lagik wat la ape2 yang patut seperti mempost blog camnih.... hehe....

so, kiter describe gambar nih... cam permainan Find 10 Differences... hahahahahaa... nih tatau la 10 ke mende.. tp yang paling ketara tgk rambut tuh... yang gambar hitam-putih tuh rambut tetap nampak hitam but gambar setelah berpuluh2 tahun, walaupon ader kaler, rambut tetap warna putih..... tuh satu petanda bahawasanya manusia bertambah tua... :P jangan marah ye abah.. hehe

perubahan lain biaser la.. perubahan style pemakaian, perubahan berat badan, tapi kan, gaya serius tuh tetap same... bagus.... at least gaya original ader membuktikan bahawasanya tidak melupakan asal usul.. aku nih suka2 je komen bapak sindrik.. tp jangan riso, banyak lagik yang leh dikomen seperti adik sindrik, mak sindrik, and even diri sindrik.... erm, ader gak surat2 bertulis tangan oleh atuk yang abah jumpe maser kemas. so, just be patient.. i'm about to reveal the truth.. hehehehe...

P/S: erm, nnt aku post gambo abah time mude2 yang lain... :P


by,
Aimi A.Z yang raser best gak wat 'keje-keje' camnih...

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin