Tuesday, August 12, 2008

Memories @ UiTM

Saje je tgh nak mengosongkan hard disk laptop nih, tapi terbantut plak sebab tgk gambar2 ngan kawan2 maser kat UiTM dlu (walaupn sekarang pn aku masih kat UiTM..hehe) erm, teringat plak kawan2 sume... huhuhuhu.......... apelah korang tgh wat sekarang nih... hahahaha... padahal baru je jumpe maser konvo ari tuh... patutlah org slalu cakap "zaman blajar best..biler dah keje dah tak best dah..." dulu kalo org cakap camtuh mesti aku tak caye, sebab aku raser tak best je blajar.. sebab aku nih kan student yang pemalas nak blajar.. hihi.. tapi rupe2nye betul gak la org cakap tuh.. tp, aku taklah cakap keje tak best, sebab aku suke je keje cumenye cam biler time blajar nye tuh berpoya2 nye lebey.... pastuh ramai kawan.... tuh yang best nye.... cam keje nih time pn restricted nak berpoya2 then kawan2 pn jauh n kawan2 pn ader komitment lain... so, tuh la raser cam tak best sangat... tp, takpelah.... that's life rite?! setiap yang bertemu pasti akan berpisah.. aiceh! pandai gak aku nih kan? hehe.. xpe, ader rezeki kite akan berjumpe lagi wahai kawan2ku..... :P

site visit @ Sg. Langat Embankment Dam


pose sementara tggu lecturer


beramai2 menyiapkan hydrology



Civilian Day Out @ KLCC


Bridge Competition @ UTM


**Nnt aku upload gambar lain nih. maybe upload gambar aku & sukan2 yang pernah aku main (sempena Olympic nih... ) hehehehe.... Majulah Sukan untuk Negara...!!


by,
Aimi A.Z yang tgh teringat zaman muda2 dlu... :P

1 comment:

nOniE said...

mie..mcm mana bleh dapat blog aku nie..malu je....ahakz..
blog aku nie dah lama..tapi xactive..cite pun xbanyak...hahahahaaa

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin