Tuesday, October 07, 2008

Dunia Baru The Movie




hari tuh maser citer nih kuar wayang aku tak sempat nak g tgk. so, biler die tayangkan ari nih sempena hari raya kat TV3, aku teramatlah excitednye nak tengok. tapi malangnye.............. sungguh tak berbau... cet!

TAK BEST LANGSUNG!

serius... aku cakap camnih bukan sebab aku anti dengan cerite dunia baru, malahan aku minat giler citer dunia baru the Series. tapi, yang movie nih memang sangat bodoh sampai aku tgk separuh je aku raser aku dah memperbodohkan diri sendiri. Mintak maaplah sangat2 kepada org2 yang bersusah payah menyiapkan cerita nih, tapi nih la komen aku sejujur hati sebagai peminat cerita Dunia Baru. So, diharapkan mereka2 yang berkenaan membuat cerita yang lebih bermutu demi menjayakan filem tempatan. Daa.....

by,
Aimi A.Z yang kalo disuruh bagik bintang kat citer nih, die tak hingin kasik satu bintang pn...

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin