Sunday, October 26, 2008

It's Splash Out Time!


Akhirnye, setelah pending selame seminggu entry bertajuk It's Splash Out Time! muncul juga. hahahaha... saya tersangatlah busy sehinggakan tidak dapat menceritakan tentang apa yang terjadi di dalam hidup saya nih. hahahaha.... So, nih gambar maser Family Day Abah kat Desa Waterpark. dah lame giler tak g Desa Waterpark. Last sekali pegi pn maser Family Day abah gak and entry fees maser tuh just RM10 for adult. kali nih pegi dah about RM30 for adult. giler ar.... mainannye tak tambah pn. dr dulu sampai sekarang tetap same. hahahahhaha.......

So, maser family day ari tuh ader satu incident yang terjadi. di mana semasa aku ngan Wawa naik Super Tube (gelongsor air yang menggunakan pelampung), kitorang leh lak terbalik kat dalam gelongsor nye. sepatutnye kene menggelongsor gune pelampung tapi kitorang terbalik.. bayangkan! Muke Wawa tersagat la sket kat dalam tuh n aku plak disebabkan berat n tak dapat turun dengan sendirinya, maka aku ditolak oleh pelampung org2 yang turun kat belakang aku. huhuhu.... worst thing plak biler kaki aku time tuh plak la nak cramp, so tak dapat nak selamatkan diri sendiri mahupon org lain. tapi mujurlah xder mende yang jadi, tapi cam takut gak... huhuhuhuhu.... serik tanak naik dah! (tapi naik gak.. hahahaha)

So, itulah hari2 kami bergumbira di Desa Waterpark. Sekian.


by,
Aimi A.Z yang ader banyak citer lagik yang nak diceritakan...

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin