Saturday, October 11, 2008

Jom Edit Gambar


Tetibe plak tgh2 malam nih raser nak update gambar. So, nilah hasilnye. Actually, nih aku try software baru yg Kak Lala recommend. Photoscape. A bit different with Photoshop tapi lagik senang dr Photoshop. kirenye kalo xreti langsung gune pn sekejap je dah pandai lah. Kalo cam Photoshop tuh memang la lagik banyk mende yang leh wat, tp nih pn not bad gak.... So, cubelah... :P

So, untuk gambar nih Filter>Antique Photo#6. tuh tuk dapatkan effect yang buruk2 cam gambar lame tuh. then aku gune Frame>Tape 4 untuk kasik nampak cam pelekat tuh. Diserikan plak ngan Round Frame Line and Pencil's Object and last but not least the We're Daddy's Girls Text.

Tara........................ dah siap!

Sonang je wa tak tipu.... :P

by,

Aimi A.Z yang sanggup korbankan masa tido sebab nak edit gambar. hahahaha.....


1 comment:

Sara The Chocolate Lover said...

Hahahaha

pandai pun kasik kredit kat aku!

teruskan usaha mengedit gmbr & mengupdate blog!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin