Thursday, October 30, 2008

Shh... I have a secret!

Saya ader satu rahsia!


Tapi... rahsia maner leh bitau org kan?


Tapi... saye xleh simpan rahsia!


Tapi... kalau saya bitau rahsia saye, saye dah xde rahsia dah...


Macammaner nih?!


Waa...... tolongla saye.........



by,
Aimi A.Z yang ader baaaanyak bunge dalam hati sekarang nih...... :P

5 comments:

fawghah said...

alar... malu2 pulak.. aku tau ko nak bgtau!! tp ko suker wat org tertanya2!! ahahhahaha... nanti kalo org tanya... RAHSIA!! hahahahaha
weih... kem salam kat mak ko tau nanti... tak sempat ar aku nak gi jumpa mak ko b4 dier gi haji... suruh mak ko doakan aku tau... tp.. nanti aku bgtau doakan ape! ahhahahahaha

Aimi A.Z said...

hahahaha... camner tau nih?! :P ha, yelah...nnt bitau la doa ko. kalo nak rahsiakan doa, pos laju.. direct terus kat mak aku.. :P

nOniE said...

woit apa rahsia sangat tue??
ada org minang ko ke???

jOe_sTaRz said...

erm sebenarnya aimi tu takde modal nak tulis apa...suka sangat wat spekulasi....jangan jadi gorge soros sudah ye mak cik aimi kita

Aimi A.Z said...

hahahaha..... aku suke la ko nye kesimpulan faizul... :P tai aku x kenal george soros...

ala non.... rahsia nye tak rahsia sangat pn.... bukan org meminang. kalo org meminang sudah lamer kukecohkan... muehehehehehe

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin