Sunday, December 21, 2008

Mak Bapakku Pegi Haji (Final Part)

Sebenarnye patutnye post nih bertajuk Mak Bapakku Pulang dr Haji. haha.. teringat plak mase kecik2 dulu ader lagu camnih...



Bapakku pulang dari kota


Bapakku belikan kereta


Kereta kecil warna merah


Ingin ku bawa ke sekolah





Pon! Pon! Pon! Pon! Pon! Pon! Pon! Pon! Pon!


Keereta kecil ku berbunyi


Marilah adik mari naik


Bolehku bawa jumpa nenek.

Hahahaha.... serius, cam nak je nyanyi Bapakku Pulang dari Mekah..... hahahhaha.... So, ari Rabu ari tuh dah selamat lah abah n umi balik dr Mekah. Alhamdulillah diorang selamat sampai, tapi sampai je Malaysia dorang dah demam2. Biaser la perubahan cuaca kan?! So, sesape yang nak minum air zamzam ke. makan kurma ke, jemput2lah datang umah yea? :P

Saje je sebagai selingan aku letak gambor2 diorang kat sane. n yang gambar paling besar tuh ialah gambar Reunion kitorang setelah 46 hari tak berjumpe. hehe.... So, itulah kisah Mak Bapakku Pegi Haji. Sekian. terima kasih...



by,
Aimi A.Z yang tah biler nak bergelar Hajjah...

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin