Friday, February 27, 2009

Kepentingan...

Tetibe aku terpikir...


Ape yang aku pentingkan dalam hidup ni...


Kerja? Tak pun...aku malas je keje...


Belajar? Tak jugak... Homework asyik tak siap je...


Fitness? Erm, seminggu dah aku tak g gym...


Kawan2? Memang taklah, kalo ye taklah kawan2 terase ngan aku...


Family? Erm, biaser je... tanggujawab sebagai penghuni rumah seperti mengemas dan membasuh tak gak aku wat...


Boipren? Boipren pn takde, camne nak mementingkan boipren...


Makan? Tak terurus je makan aku...


Duit? Ha ha ha...


Enjoy? Erm, cam bosan je idop aku nih. xde gak aku berscuba diving ke... berbungee jumping ke...


Blog? Macam tak berupdate je blog nih...


Bisnes? Bisnes mendenye?


TV? tak gak... banyak mane je mase aku nak tgk TV?


Pikir punye pikir, tak dapat gak jawapan....


Mungkin banyak sangat yang aku pentingkan sampai aku tak pentingkan yang mane2...


...or mungkin aku cuma pentingkan diri....



by,
Aimi A.Z who keeps on thinking...

2 comments:

++ahlinujum++ said...

kite harus mementingkan diri sendir...

baru leh idup hehe

Aimi A.Z said...

Tapi takleh gak asyik pentingkan diri Cik KT oi....

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin