Thursday, February 05, 2009

VVIP & Had Laju...

Hari nih, setelah 24 tahun sebulan lebey aku hidup nih aku baru tau kenapelah VVIP asyik bawak laju je... tak pernahnye nak ikut had laju yang ditetapkan...


Sebabnye....


Memang menyusahkan org ramai biler diorang ikut had laju. kite nak potong pn serba salah.. hahahahaha....


Citernye camnih, tadi maser aku g keje ader la VVIP nak lalu. aku raser Sultan la kot sebab kalo Pak Lah die pakai Perdana die, nih pakai kete Mercedes Limo lame then xde no plat, ader lambang Kerajaan Malaysia je. Pastuh for the first time aku tgk VVIP ikut had laju--->90km/j. Serious, tak tipu..aku pn x ikut had laju tuh.. hahahaha.... masalahnye, VVIP tuh ikut 1st lane, second lane plak polis sorang2, die halau kitorang sume g 3rd lane. kan ke menyusahkan tuh. kete berderet2, nak potong pn serba salah kang tetibe kene saman tang tuh... kan naya... tapi kesimpulannye, mmg menyusahkan....


So, len kali aku takkan mempersoalkan apasal VVIP tak pernah ikut had laju.... :P Lantak korang lah....



by,
Aimi A.Z yang ader banyak mende nak citer ari nih...

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin