Sunday, February 01, 2009

Weekend @ Port Dickson

Just got back from PD. A very short & relaxing vacation. Walaupon sekejap tp best gak la, sebab dah lame tak g vacation satu family camnih. selalu g ngan kengkawan jer. Sebenarnye, ingat nak g bercuti kat Melaka memandangkan nak hantar Yan kat Melaka, but then kat Melaka dah xde pantai then kitorang pn mengubah hala ke PD, memandangkan PD masih ader lagi pantai untuk diterokai. Xde buat ape pn, just main pantai dan bergumbira... :P


Kami berlari dan melompat...




Kami mengukur kaki siapa yang paling besar dan paling berbulu...




Kami bergambar dan terus bergambar...
(tapi, apsal aku yang takde? Cis!)




...dan akirnye berjaya jugak kami menaiki Banana Boat! Yay!





...and guess sape yang jumpe kitorang kat sane... hahahahaha....



Itulah Weekend kami di PD... :P



by,
Aimi A.Z yang dah 3 weekend berturut2 tak lekat kat rumah....

2 comments:

fawghah said...

mi!!! aku nak gi concert dier kat istana budaya!! hehehehe... tp tgh kumpul duit!! asal ko tak mintak tiket free dr die?!!! cis!! hehehehehehhe... ke ko nak sponsor?!! ahahahhaha

Aimi A.Z said...

hahahaha..... asal x cakap? kalo aku tau lame dah aku mintak kat die. nih xtau nak cakap pe.. hahahahaha... eh, kawan baik ko kan nak sponsor ko, aku malas kaco line... :P

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin