Thursday, March 26, 2009

Aku Mengidam...

Aku pun tak tau apasal tiba-tiba je aku mengidam iPhone. Yup! Tak pernah dibuat orang aku mengidam nak handphone. Tapi nih tiba-tibe je aku mengidam iPhone 3G. Susah gak bila dah mengidam nih.... Huhuhuhuhu.....
Oh iPhone, kalau kau ditakdirkan menjadi milik aku, takan ko lari ke mana... Tunggu....



by,
Aimi A.Z yang tak sabar nak g Maxis Centre nak tanya pasal iPhone...

2 comments:

syura said...

oit...akak ipar aku pon ngidam mcm ko jgk..demand..tp die ade sbb ngidam,tp ko..hehe...

Aimi A.Z said...

Aku pn ade sebab gak.... Sebab tetibe je nak ngidam... hahahhahaha......

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin