Monday, March 23, 2009

Apa bestnya tinggal di Putrajaya?

Ada orang tanya, apa bestnya tinggal di Putrajaya. Ni jawapan aku...


Bestnya bila di suatu petang Ahad, sedang anda membasuh kereta, anda ternampak suatu bayangan. Bayangan yang anda tidak pasti apakah ia. Terapung-apung di awan yang biru...




Setelah anda amati, bayangan yang terapung di udara itu adalah belon sebenarnya... Belon? Belon apakah yang berada di awangan yang sangat besar itu? Adakah belon-belon itu kepunyaan Man Belon? Oh tidak..... rupa-rupanya itu adalah belon daripada 1st Putrajaya International Hot Air Ballon Fiesta 2009. Anda tidak perlu bersesak-sesak untuk pergi ke tapak pasar malam untuk melihat belon walhal anda boleh melihatnya dari rumah anda sambil anda membasuh kereta....


Oh... alangkah bestnya tinggal di Putrajaya..... :P



by,
Aimi A.Z yang tau mesti ramai orang yang tak puas hati dengan entry ni... hahahahaha....

5 comments:

nOniE said...

EH KERETA SAPE YANG WARNA KELABU TUE???DAH TUKAR WARNA KETE KE???EMM..AGAK PELIK

Aimi A.Z said...

Maner der kelabu.... gold lah tuh... ish2.....

fawghah said...

nasib ko bg tau kat bwh tuh sure ramai yg tak puas hati dgn entry ko nih!! kalo tak..... hmmm.. habeslar!!!

syura said...

tp aku tak sesak jgk..live lg tgk diorg install belon tu..haha(belagak plak)..best r mie..nape xnk join aku aritu??

Aimi A.Z said...

To Farah...
Aku tau ramai tak puas hati tuh la aku tulih siap2....

To syura...
Aku faham tuh je carenya ko leh berlagak.. hahahahaha.... eh, ko ajak aku join ko ke? cam tak dengar pn ayat2 ajak join... :P Alah, lagipn ko kan ngan tunang ko. Aku segan!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin