Saturday, March 07, 2009

Lirik Wonderpets Versi Melayu...

Wonder Pets! Wonder Pets! kami datang,
Membantu haiwan yang dalam kesusahan!
Kami tak besar,
Dan kami tak kuat,
Bila Bekerjasama semua jadi mudah.
Yeah, Wonder Pets! Yay!
Apa yang penting??
Kerja~sama~!
Apa yang penting?
Kerja~sama~!


Saja suka-suka nak post lirik lagu Wonderpets ni sebab semalam masa Final RL3, Nabil nyanyi lagu ni. Hahahahaha... Memang best! Sebelum ni dengar Noni je nyanyi lagu ni tapi ni Nabil nyanyi so kalau Nabil pun dah suka mestilah lagu ni tiba-tiba je famous! So selepas ni ramai yang nak tengok Wonderpets. Noni, ko ada geng la lepas ni nak tengok Wonderpets.... :P






by,
Aimi A.Z yang tau fitrah semua orang mesti suka benda famous...

2 comments:

syura said...

ape le korg nih...mcm aman jgk..fuh..buhsan..

Aimi A.Z said...

Oklah tuh cik irma asyura... taklah idop ko buhsan sgt dikelilingi org macam kitorang.... ahahahahhaha.....

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin