Saturday, March 07, 2009

Sepah Juara Raja Lawak 3

Yay! Yay! Sepah menang... Seperti yang kujangka, Sepah menang juga. :P Menang dengan penuh kebanggaan sebab last show diorang memang best! Anyway, congrats... Korang deserve it! Berbanding ngan Amir yang tak best langsung. Haih, pengundi-pengundi Amir oi... apalah yang korang nampak kat Amir tu? Korang tak nampak ke dia tak best langsung? Hahahahahha... Selambe je kutuk. Mampus aku nanti. Takpe-takpe... dah rezeki ko lah kan Amir.


Source: Murai

Alang-alang dah tercakap pasal Raja Lawak 3 ni, jom aku cerita from my side of view pulak. aku rasa lah, dalam banyak-banyak RL nih la yang paling best. Kire OK lah, tak lah mengecewakan sangat. Actually, masa mula-mula dulu aku tak lah berapa nak minat Sepah sangat. Aku lagi suka Chot. Serius, tambah-tambah lagi episod yang dia buat Twit! Twit! Memang best! Tapi sejak dua menjak Chot tak best barulah aku suka Sepah dan akhirnya.....! Tapi yang pastinya Chot jauuuuhhhh lagi best dari Amir dan lagi layak masuk final dari Amir. Tapi yelah, rezeki orang tak nampak kat kaki...



Source: Murai

Jihan pun tak kurang bestnya, sama gak ngan Johan dengan Zizan. Aku ni sebenarnya tak suka lagsung Johan (espeacially) dulu. Tapi sekarang gandingan diorang lagi best dari peserta RL sendiri. Kesimpulan yang aku boleh buat di sini ialah;

"Manusia boleh melakukan sesuatu perkara dengan baik sekiranya diberi masa dan peluang."


Chaiyo3x...



by,
Aimi A.Z yang tak tidur-tidur lagi padahal esok kena pergi kelas di awal pagi...

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin