Sunday, March 22, 2009

Transformasi Aimi A.Z

Ingat AF7 je ada transformasi? Aimi A.Z pun ada gak tau....





Apasal aku tiba-tiba je posting gambar-gambar nih? Sebab tiba-tiba je ada scanner kat rumah ni so bolehlah scan gambar-gambar yang ada sejak dari dulu lagi... Meh aku cerita pasal gambar di atas....


Gambar pertama
Diambil pada tahun 1988, ketika saya berumur 4 tahun. Sangat comel kan Aimi A.Z? :P Thank Youu! Thank You! Saya tahu saya comel....


Gambar Kedua
Diambil pada tahun 1993 ketika saya berumur 9 tahun or Darjah 3. Merupakan seorang Pengawas Sekolah (tak nampak ke ada tag Pengawas tu) Hahahaha! dan tengoklah spek saya yang saaangaat besar.... That was my very first specs. Abah cakap lagi besar spec tu lagi senang nak nampak. Aku sebagai anak yang baik cuma menurut..... :P


Gambar ke-3
Gambar diambil pada Tahun 1995 di mana kecomelan saya semakin berkurang. Tetapi spec saya semakin mengecil walaupun masih agak besar. Masa tu Darjah 5...


....dan sekarang....





..... ke'comel'an saya telah kembali .... (but in a different way-lah!)




by,
Aimi A.Z yang ada banyak lagi gambar-gambar lama yang nak ditunjuk... Tunggu....

4 comments:

jOe_sTaRz said...

Suka tgk pic ko yang tengah masa darjah 3 kot...erm masa tu agak comeyla....rambut tocang...tapi masa darjah lima ko kurus ek....erm apa rahsia....ahaks....

Aimi A.Z said...

Hahahahaha... aku plak tak suka sangat mase darjah 3 sebab aku pengawas yg garang... hahahha...

ko nak rahsia gemok ke rahsia kurus? :P

syura said...

gamba ko yg drjh 3 tu mcm k.lala..then dh mcm wawa plak...konfius..konfius..

Aimi A.Z said...

ha? ye ke? xnampak pn.... :P alah, biasela tuh syu... name pn adik bradik.... mestilah fotostat mesin yang same... :P

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin