Sunday, April 19, 2009

Cupcakes...

Di hari Ahad yang indah, di saat-saat aku dikejutkan dengan berita tergempar, aku juga mempunyai satu lagi halangan untuk aku meneruskan pembacaan ku. Ini-lah halangan yang dimaksudkan. Membuat cupcakes. Yup, cupcakes. Ini bukanlah satu perniagaan baru Ummi tapi ini adalah perniagaan yang diusahakan oleh adikku Wawa. Hahahaha... Bukan perniagaan pun. Actually, next weekend, sekolah Wawa akan buat Hari Usahawan. Kalau dulu dipanggil Hari Kantin. Then, Wawa ni mengoffer diri nak buat cupcakes. Padahal bukan dia yang buat pun. aku gak yang kena buat. Ish3x... Nasib baik aku nih kakak yang baik. So, semalam g beli barang kat Bangi then hari nih buatla cupcakes walaupun hati aku meronta-ronta nak belajar. Hahahaha... So, sesape yang rasa nak rasa cupcakes nih or teringin nak membeli sambil menderma, g la ke sekolah Wawa hari Sabtu depan...

Sekian.



by,
Aimi A.Z yang merupakan seorang kakak yang baik... :P

2 comments:

mugiwara said...

Uuu...
rasa lapar nak makan cupcakes la pulak~

Aimi A.Z said...

Hahahaha...Amek la satu... :P

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin