Saturday, April 25, 2009

Rod & Baby

Setelah berzaman melawat Rod, nih baru berpeluang nak upload gambar kat blog. Rod or nama penuhnya Rodiah adalah budak Electrical UiTM. Pernah jadi roomate Non & kawan ngan dia ni pun masa kat Kolej Mawar dulu. Teringat plak masa dok kat Kolej dulu, cam lama je dah. Tetiba rasa macam tua. Si Rod pun dah ada anak, ko bila lagi Non? Hahahaha...



by,
Aimi A.Z yang rasa cepat sangat masa berlalu...

3 comments:

nOniE said...

nant aku dah kawin..insyaallah ada la anak aku mie..sabor ye..calon pun xjumpa lagi nie..mcm mana nak ada anak sendiri...ahakzz

Aimi A.Z said...

hahahaha... yelah... saje je.. :P

syura said...

mie.ko bile lak?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin