Sunday, May 10, 2009

Bunga Berkembang di dalam MyVi...

Ini adalah hadiah daripada kakak kesayanganku sekembalinya beliau dari beroutstation di Terengganu. Bunga yang sentiasa mekar menandakan betapa mekarnya kasih sayang seorang kakak kepada adiknya! :P



by,
Aimi A.Z yang tau dia seorang yang poyo...

4 comments:

mugiwara said...

haha..
senang~
ada matahari...
tak yah buh air..
space tak pakai bnyk

cuma..
tak membantu mengurangkan pemanasan global...
tak leh tukar2 bunge, kalu dh pilih satu, satu tu je...
bosan tgk ari2~

Aimi A.Z said...

Buleh je kot tukar bunga. Tapi kene curik org punye bunga la.. Sebab bunge tuh leh cabut... :P

Sara AZ said...

mmg poyo! sgtttt..

terpakse bersuara sbb kepoyoan t'serlah ya amat.

oh kalau nak tukar ladybird bole la kan kan...tukar ngan aku kan :D

Aimi A.Z said...

Hahahaha...dah tau ko akan bersuara nye! :P Asyik jdi "silent reader" je. Cam la aku tatau ko pembaca setia blog aku ni... :P

Leh2... nak tukar ladybird. Tapi sekarang belum buhsan lagi tgk bunge yang berkembang... :P terasa dalam hati ada banyak bunge2...

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin