Monday, May 11, 2009

Kepada Aimi & Kawan-Kawan...

Kepada kawan-kawan Aimi atau yang rasa dia tu kawan Aimi!,


Hampir terlupa pula akan perutusan yang sampai pada minggu lepas. Cik Puan Irdanita bersama pasangannya Encik Azrizan a.k.a Adik mengajak Aimi & Kawan-kawan ke majlis kahwin mereka di Melaka pada tarikh yang dinyatakan di bawah. Kepada sesiapa yang berminat nak pergi silalah mintak alamat kat aku.


Ini adalah serpihan dari kad kahwin mereka yang telah diedit oleh Aimi A.Z



Kepada Cik Puan Irdanita dan pasangannya Encik Azrizan, diucapkan Selamat Pengantin Baru dan Semoga Berbahagia ke anak cucu...




by,
Aimi A.Z yang tanya kawan-kawan die "Weh, Korang nak g x?"...

4 comments:

Whitemusk2508 said...

salam..td tgk2 kat blog coklat tu..tetiba nampak name aimi az..mcm pnah tgk..skali mmg pnah tgk pon..tp xtau la aimi still ingat saya lg ke tidak..:)

Aimi A.Z said...

ingat.... :P pe cite sekarang? Fakhrul sihat? :P

Anonymous said...

Erm "kepada yang berminat nak p".....pada aku ayat tu tak patut...sebab kalo minat tapi tak di jemput wat per....dah hilang adat melayu....ahaks....belajar je tinggi2...dah macam kak nab...nama jer ada pangkat educated...tapi suka memperlekehkan orang...aku cakap secara general........

Aimi A.Z said...

Oi Encik anonymous... Name sebenar ko Faizulazhar ke? Hahahahaha... Sape kak Nab tu? Apasal aku x knal eh? :P

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin