Sunday, May 24, 2009

Kerana RM10...

Kerana RM10,
Air mata seseorang mampu turun dengan lajunya...


Kerana RM10,
Seseorang mampu menjadi begitu kedekut...


Kerana RM10,
Perkara-perkara lepas berbangkit dan terungkit...


Kerana RM10,
Seorang anak boleh menjadi kurang ajar...


Kerana RM10.



Apa kes? RM10 je pun...



by
Aimi A.Z yang tak tau la apa nak fikir...

9 comments:

fawghah said...

xpayah rm10 mi...
kalo pasal duit rm1 pun org leh bergado!! huhuhu...

(p/s: esok aku nak bergado dgn ptptn!!)

Aimi A.Z said...

Tulah pasal kan? bukan sebab nilai duit tu sebenarnya.... tapi sebab nilai ego dan keras hati tu kan? Huhuhuhu...

fawghah said...

yerps!! kdg2 ego... kdg2 dah mmg perangai tuh... huhuhuhu...

mugiwara said...

kau ada buat salah kat mak bapak kau kerana rm10 keh?

kirana said...

hai aimi,
meh sy tambah sket...

bukan rm10 jer..
kerana wang...manusia mcm2 leh jadi :)

Aimi A.Z said...

Hey Encik MugiwaraAku tulis sikit je tapi ko dah tau. Cet! bukan buat salah, tapi RM10 tu penyebab la.. Huhuhuhu

To Puan KiranaTepat sekali kenyataan anda itu.. :P

fawghah said...

aku dah agak dah! mesti ada sebab!! hehehehe... takper mi... manusia mmg sentiasa buat silap!!
lagi2 bile pasal duit!!

aku ingat lagi... aku gi interview hari tuh... interviewer tuh siap ckp kat aku... money is the root of all evil!!! (bile dia tanya aku... sal duit semua)
tp aku gelak2 jerk bile dia ckp mcm tuh... but then... bile aku pikir balik... yg interview aku tuh Ceo, chairman, president& owner!! company public listed... nak kata takde duit tipu lar kan?
atlast... aku agree jugak dgn dia... money is the root of all evil!!!

Aimi A.Z said...

Money is the root of all evil? Erm, tak gak kot. Tgk orang takde duit pun jahat je. Hahahaha....

fawghah said...

yerlar... tp sbb ape dorg jadi jahat? sbb nak duit kan?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin