Monday, May 25, 2009

Pengantin Jawa...

Hari Sabtu, bersamaan dengan 23 Mei 2009, terjadilah satu peristiwa yang besar dalam hidup kawanku Pchah kerana telah diiabkabulkan dengan seorang yang bernama Adi. Pchah ni aku kenal masa Semester 1 Diploma masa kat Kolej Mawar. Lama gila dah. Masa Sem 1 tu dia ni duduk kat Level yang sama ngan aku, tapi bilik dia kat hujung sekali and bilik aku pulak kat tengah-tengah. Entah la macam mana citanya aku tak ingat tapi Si Pchah ni selalu pinjam handphone aku untuk gayut dengan boifren dia. Tapi masa tuh boifren dia bukan Si Adi ni.

Tema perkahwinan diorang adalah Jawa.First time aku pergi kenduri kahwin bertheme Jawa. Quite interesting. Pengantin dah memang cantik dengan hensem so pakai ape pun tetap cantik dan hensem. And bila sebut je Jawa mesti la ada tempe. So setiap meja mesti ada Tempe goreng yang rangup. Aku yang tak makan tempe ni pun tiba-tiba jadi penggemar Tempe. Apahal tah! Oh lupa lak. Yang keturunan Jawa adalah mak Pchah ni sendiri. So, sesiapa yang rasa ada keturunan Jawa and nak buat tema Jawa, silalah buat... :P





Semoga giliran kami pulak lepas ni... *wink*



by,
Aimi A.Z yang minggu ni nak pergi Irda & Adik kahwin pulak...

2 comments:

++ahlinujum++ said...

aku mendoakan gamba 2 tuh byk2 hehe

Aimi A.Z said...

Hahaahahaha... Amin... :P

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin