Saturday, May 02, 2009

Tag by Mugiwara

Tagged by Enchek Mugiwara. Macam malas je nak buat, tapi layan jelah... :P

1. Anda rasa anda hot?

Saya tak tahu-lah, tapi saya selalu dengar Hot.fm


2. Upload gambar kegemaran anda




3. Kenapa anda suka gambar ini?

Sebab gambar ni diambil semalam and nampak macam cool.


4. Bila kali terakhir anda makan piza?

Bila ya? Mungkin bulan lepas.


5. Lagu terakhir yang anda dengar

Lagu Bunkfuace, Revolusi masa Konsert Akhir OIAM semalam. Tapi tu pun dengar sekerat je sebab saya tertidur akibat kekenyangan makan daging rusa semalam. :P


6. Apa yang anda sedang buat selain selesaikan tag ini?

Sedang main Farmtown@Facebook dan sedang mengupload gambar-gambar yang diambil semalam sambil bersembang bersama-sama adik beradikku di pagi Sabtu.


7. Selain dari nama anda sendiri, anda suka di panggil dengan nama apa?

Erm, tak suka. Sebab nama saya pun dah pendek, buat apa nak nama lain lagi. Just call me Aimi. :P


8. Mangsa tag seterusnya

i. Noraspalela
ii. Farah Adeela
iii. KT
iv. Adiest
v. Ana
vi. Wawa



9. Siapa no 1 kepada anda?

Noraspalela? Itu adalah rakan saya sejak dari diploma. Geng sejak dari degree, dan rakan bergosip dan berjalan saya sekarang. Tapi, saya risau la, sekrang ni suis dia macam ada tercabut sikit. :P


10. Bagaimana pulak no 4?

Adiest? Rakan saja sejak dari Tingkatan 4. Sekarang jarang-jarang jumpa tapi still keep in touch.


11. Kata sesuatu tentang orang no 5?

Ana? Kesengalan yang melampau sejak dari dulu sampai sekarang.


12. Bagaimana pulak dengan orang no 3?

KT? Kawan sejak dari Diploma. Tapi, masa degree dia melanjutkan pelajaran ke UTP. Sekarang menjadi Engineer yang berjaya di MiSC. Baru je jumpa semalam. Masih macam dulu. :P


13. Siapakah orang no 2?

Farah Adeela adalah seorang yang berbudi bahasa, menghormati orang tua, pandai memasak dan suka memandu kereta. Sangat sesuai dijadikan calon menantu mithali.


14. Bagi pesanan anda utk orang no 6?

Oi Wawa. Kalau nak jawab tag ni, jawablah. Kalau taknak, sudah!



by,
Aimi A.Z yang nak pergi main boling dengan tengok wayang sekejap lagi...

3 comments:

fawghah said...

thanks for the compliment mi!! hahahaha :P
walaupun nampak mcm nak kenakan aku sgt2 jerk?!!! siap ko!! hahahahaha

Aimi A.Z said...

Hahahahaha.... Ye ke aku nak kenakan ko? Aku puji ikhlas tuh.... :P

fawghah said...

ikhlas ko kata?!! aku rase mcm tak ikhlas langsung!!!!!!!!!!!!!!!
ahahaha... agak2 lar nak puji aku... kalo aku bos ko lain ar!!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin