Wednesday, June 10, 2009

Award from +ahlinujum+


1) Copy award di atas untuk di letakkan di blog anda. done!


2) Nyatakan 5 fakta menarik tentang si pemberi award ini.
++ahlinujum++ adalah kawanku semasa diploma di UiTM.
Sangat kerempeng walaupun dia makan banyak.
Her mood is unpredictable, selalu berubah-ubah macam angin monsun Timur Laut.
Dia dalam proses untuk menurunkan tali pancing. Eh, ke dah dapat pun ikannye?
Seorang yang mempunyai semangat setia kawan yang tinggi. Walaupun kawan-kawan dia tak tinggi-tinggi.


3) Setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta atau hobi sendiri.
Namaku Aimi.
Nama glamourku Aimi A.Z glamour ke?
Merupakan seorang yang gemuk dan sekarang ini sudah mendapat kesedaran sedikit bahawa gemuk itu tak bagus untuk kesihatan.
Sangat susah nak memulakan sesuatu, tapi kalau dah start tu.... Habislah korang!
Orang kata Aimi A.Z ni seorang yang mempunyai ego yang tinggi. Tapi kebenaran kata-kata tuh boleh diragui.
Anak ke-2 dari 6 beradik.
Seorang Structural engineer sepenuh masa dan student separuh masa dan kini sedang mencari Part Time job untuk menampung taraf hidup yang semakin tinggi ini. Any suggestion?
Hobi sekarang ni adalah pergi ke gym. Tipu!
Berazam nak menjadi student yang baik next sem dengan pergi kelas awal dan buat segala assignment yang diberikan oleh lecturer. Aih, sejak bila tah!
Hasrat terpendam mahu menjadi blogger yang terkenal. Muehehehehehe....


4) Anda perlu memilih 10 Penerima Award seterusnya & describe tentang mereka.
(ni yang susah ni. banyak sangat la 10 tu.. discount 50% leh? 5 je.. *ngehngeh*)
Azrol
Kawanku di UiTM. Seperti ++ahlinujum++ beliau juga seorang yang kerempeng. Satu benda yang aku tak sangka ialah beliau bagus juga menulis blog. *wink*

Faizulazhar
Sama macam Azrul, kawan di UiTM. Bezanya time Degree baru berkawan sebab masa Diploma dia dekat UiTM cawangan lain. Sensitif orangnye.Haha.. Jangan marah ye Faizul.

Amlynyx
Rakan blogger. Kenal kerana mempunyai hobi yang sama iaitu bermain Farmtown di Facebook dan merupakan ahli Nuffnang. Ha, sapa kata internet ni tak bagus? Bagus wo, boleh tambah kawan.

Nasrina Hanim
Kawan di UiTM jugak. asyik-asyik kawan UiTM je, ish! UiTM kan di hatiku... :P Seorang yang sukakan warna pink dan bersahabat baik dengan Ppink. Hahahaha... Best tak description aku?

Einaz
Rakan blogger. Tertarik dengan cara-cara dia menurunkan berat badan. Cuma aku tak serajin dia je, kalau tak lama dah aku kurus cam dia. Hahahaha... Amik lah award ni kalau sudi. :P


Itu jelah untuk kali ni. Kepada mereka-mereka yang tak diberi award oleh aku seperti Noni, Farah, dll jangan la sedih2. KT dah kasi korang buat apa aku nak kasi lagi, sama je kan?


So, till then.


Tara.



by,
Aimi A.Z yang baru perasan dekat award tu tulis "www.momwanabe.com", adakah award ini untuk bakal-bakal ibu sahaja? Confius...

4 comments:

syura said...

nk partttime job ke? aku suggest ko jual one drop perfume..untung maa..tp ko kene cr market dulu,target sape yg akan beli perfume ko tu..pape,ko ty aku..haha..

Aimi A.Z said...

Oh, ko menjual perfume ke sekrang? Ok gak tuh, tapi cam dah ramai je. Takpe, nnt kite open table. Aku sekarang ni pun tgh nak berbisnes. tgh wat proposal kat diri sendiri. Hahahahaha.... Nanti dah kompem aku bitau.. :P

syura said...

okey gak tu..nnt kalo nk mntk tlg aku promote kan ke,aku leh tlg..aku pon wat bisnes kecik2 je skang ni..saje je,at least ade je le duit nye..huhu..

Aimi A.Z said...

ok gak tuh... Bagus2.... :P Nanti kite bincang. Hahahaha

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin