Friday, June 26, 2009

Check out my new banner!



Bukan taknak update blog, tapi aku ada sesuatu "projek" yang tengah dibuat, so masa tertumpu kat "projek" tu, dan blog ni diabaikan. Tapi, sempat gak create banner baru untuk blog ni. Amacam, menarik tak? Hahahahaha...

Comment aku sendiri; Aku rasa banner baru agak simple tapi bawa makna yang mendalam. Taklah mendalam mana pun tapi adalah maknanya. Macam kehadiran building di situ menunjukkan yang aku ni adalah seorang engineer, dan warna-warni tu adalah life aku yang sangat colourful. Ye ke? Ke sebab aku suka warna warni? Hahahahaha... Apa-apalah labu, yang penting aku suka hati. Buhsan tengok banner lama yang dah berabad kat blog ni.


Bye-bye banner lama!


So, apa lagi? Kutuk la... :P



by,
Aimi A.Z yang akan reveal "projek" dia tak lama lagi...

8 comments:

nOniE said...

ok..agak menarik tapi xtahan ngan ayat dia..tapi aku suka.ko dah suka lagu hadapi ngan senyuman mcm aku ye..so ko dengar every morning x???hahahahahahah

Aimi A.Z said...

Hahahaha... Aku tulis lagu tuh sebab ko gak la... ko kan suke sangat lagu tu. aku xdengar pun tiap2 pagi... Hahahaha

++ahlinujum++ said...

nmpk matang
buatkan tuk aku hehe
aku nk tukar skin plak bosan asek gelap jer pndgn aku

Aimi A.Z said...

Serius nampak matang? Dalam banyak2 perkataan, perkataan matang tak terlintas langsung dalam otak aku. hahahahaha....

buat kan boleh, tapi nnt tak cantik plak. hahahaha...

++ahlinujum++ said...

haha
sbb aku nie perlu matang sket so itulah ayat aku skrang ahakz~~

Aimi A.Z said...

oh, macam tu rupenye...bagus2 KT. jadilah lebih matang! :P

nOniE said...

terharu aku..aimi tulis lagu tue sebab aku..hahahah

katie nie..klu ayat je matang tapi sebenarnya sama je mcm kitaorg nie mcm mna???hahahaha....

syura said...

matang le seperti aku..hahaha...

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin