Sunday, June 28, 2009

Tag from KT & Nonie

1. Bekas kekasih saya adalah :
Seorang lelaki...Semestinya!

2. Saya sedang mendengar :
The Show by Lenka

3. Mungkin saya patut:
Pergi iron baju untuk esok then semayang dan terus tido, jangan nak melayan-layan tag nih...

4. Saya suka :
Membuang masa dengan melayan internet.

5.Sahabat-sahabat baik saya :
Adalah mereka yang rasa saya adalah sahabat baik mereka...

6.Saya tak paham :
Dengan diri saya sendiri yang unpredictable.

7.Saya kehilangan :
Sesuatu.

8.Ramai yang berkata :
Aimi Bagus! Tipu je!!!! :P

9.Makna nama saya :
Ialah KEBERKATANKU. Makna nama saya lebih panjang dari nama saya sendiri.

10.Cinta itu adalah :
Unpredictable. Berubah-ubah mengikut masa, keadaan dan orang-orang yang bercinta itu sendiri.

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
Tersenyum-senyum teringatkan saya. Ada ke? Hahahahaha....

12.Saya akan cuba :
Menjadi seseorang...

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
FOREVER

14.Telefon bimbit saya :
Sedang menyanyikan lagu2 MP3

15.Bila saya terjaga dari tidur :
Saya terus minum air kosong.

16.Saya paling meluat apabila :
Melihat pasangan kekasih yang tidah sedarkan diri mereka adalah seorang Islam.

17.Pesta/Parti adalah :
Untuk bersosial.

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
Lipas? *Hurm*

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
Masa kecil. Tak payah nak pikir apa-apa.

20.Hari ini :
Adalah hari Ahad.

21.Malam ini saya akan :
Tido dengan lenanya.

22.Esok pula saya akan :
Menyambung kerja hari Jumaat yang tertangguh.

23.Saya betul-betul inginkan :
Duit kerana macam-macam yang saya nak buat dengan duit tu.

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
saya tersenyum sendiri.

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
Perlu ke pusat membeli belah untuk ke arked.

26.Makanan Barat atau Jepun :
Barat semestinya. I hate Japanese food!

27.Bilik yang terang atau gelap:
Don't mind. Saya boleh tidur dalam keadaan apa pun.

28.Makanan segera adalah :
Menggemukkan. Tu sebab saya gemuk.

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
*entah*

30.Siapa yang anda mahu Tag
Wawa

31.Siapa mereka itu..
Adik saya yang gedik.



by,
Aimi A.Z yang sangat malas nak pergi iron baju...

2 comments:

mugiwara said...

aku tak kata 'aimi bagus~'

aku kata 'bagus aimi~'

tak sama kan?

Aimi A.Z said...

maksud die tetap sama. Aimi A.Z seorang yang bagus.. hahahaha

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin