Thursday, July 16, 2009

Baseplate or Base Plate?

Alangkah malunya bila...


Anda belajar engineering selama bertahun-tahun...
Daripada SPM, hingga ke Diploma...
Daripada Degree dan kini Master...
Bekerja pulak sebagai seorang engineer...


Tapi, tak tahu yang Base Plate tu adalah 2 perkataan, bukannya satu.


Ish3x...


Bikin malu saje Aimi A.Z ni...



by,
Aimi A.Z yang kene tegur dengan Mr. Bos sebab eja "base plate" as one word...

2 comments:

mugiwara said...

kau buat tesis aritu bukan ke guna base plate gak. kan?

ish..ish..

"i'm aimi"..."i'm aimi"...

Aimi A.Z said...

Aih? Bukan aku wat kat lab soil ke macam ko? Mane datang nye base plate? Yang compaction nye plate tu namenye base plate eh? Ahakz!

name aku pendek sangat kan? tak sedap cakap "i"m aimi" bunyi macam "i am me" je... hahahahha

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin