Sunday, July 05, 2009

Perlancaran Aimi's Fabulous Textile...

Sila klik banner di atas untuk ke Aimi's Fabolous Textile atau http://aimi-textile.blogspot.com


Dengan ini saya melancarkan Aimi's Fabulous Textile...


Hahahahaha.... Nama Aimi tu tak leh la nak tinggal kan? Bukannya apa, aku tengok ramai je yang guna nama sendiri untuk buat formula la, untuk bukak kedai la, untuk nama rumah la. Aku pun teringin la nak menamakan "kedai" aku dengan nama sendiri. So, lahirlah nama tuh. Yang perkataan "fabulous" tu pulak Wawa la yang punya idea. "Textile" tu mulanya aku taruh sebab aku nak jual macam-macam jenis kain tapi umi cakap kita bukannya kilang kain mana boleh taruh textile. Tapi memandangkan aku dah buat banner semua, aku pun malas la nak tukar. Biar je la kan? Nanti esok-esok la aku tukar.

So kawan-kawan semua, rajin-rajinlah melawat Sales Blog saya. Lagi bagus kalau beli sekali, tapi kalau tak beli pun takde hal. Komen anda semua amat dihargai...

Sekian.



by,
Aimi A.Z yang sepatutnya dah tidur sebab esok kena bangun awal tapi dok sibuk me"launched" Sales Blog sendiri...

5 comments:

.nina.z. said...

aimi :(
yang murah2 nye tade ke..?
dlm 50 hengget..?

a m l y n y x said...

yeay! aimi dah launching bisnes dia! tahniah & good luck oke!

Aimi A.Z said...

.nina.z.
Alahai, setakat nih belum ada lagi la. :P

a m y l y n y x
thanks & gud luck jugak... :P

syura said...

tahniah r aimi..be a bisnes woman..and towards a datin's club..hahaha..

Aimi A.Z said...

hahahahha... apsal towards a datin's cluba? kite aim lagi tinggi la... Datuk club ke.... :P

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin