Sunday, August 16, 2009

Muffin by Wawa

Wahh!! Wawa dah pandai buat muffin. Senang keje aku. Taklah dok merengek-rengek nak suruh aku buatkan itu ini. Pasni dia je buat sendiri. Keje aku makan je. *ngehngeh* I Like it...

Muffin by Wawa

Corak by Aimi A.Z
Tapi, nak jugak suruh aku watkan topping. Eleh...


Ni salah satu aktiviti hari Ahadku. Ada banyak lagi aktiviti seperti menggosipkan Opah dan Pakcik amenda-tah, dan membawa Opah, Onik, Umi dan Wawa berjalan-jalan di Putrajaya. Nanti kalau rajin aku cerita. Sekarang, assignment time....!


by,
Aimi A.Z yang nak pergi buat assignment...

5 comments:

Sara AZ said...

Saje kan korg...main masak-masak time aku tkde kan. Mmg dengki!!!

mugiwara said...

sedapnye...

jual tuk raya eh?

promosi ktne?

Aimi A.Z said...

Hahahaha... Sian kat ko kan Kak la. Wawa buat untuk kawan die. kitorang pun dapat rase sikit je. :P

Oit Azrol. Tak buat jual la. Buat untuk main masak2 je. :P

julie^beth said...

sedap gila nampak.. tu blum rasa lg..

Aimi A.Z said...

Hmm.... dah rasa, nak lagi. :P

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin