Friday, September 18, 2009

Hati susah....

...bila akaun bankku mencatatkan jumlah lebih banyak dari yang sepatutnya...


...nak guna pun salah...
...tak guna pun salah...


...susah hatiku...


by,
Aimi A.Z yang tengah susah hati di pagi hari jumaat...

8 comments:

irmaasyura said...

waahhh...leh bg duit raya lebih ni...

++ahlinujum++ said...

aimi aku rs xbersalah
so ko leh convert sket to my acc ye
hehe

Aimi A.Z said...

hahahaha.... syura, maner leh kasi duit raya lebih, sebab duit pun xtatu hujung pangkalnye.

KT, sket je ke ko nak? xnk sume? hahahahahahaha.... :P

kd said...

aimi
sket2 sudah lah
kang aku amek sume kang pyh plak ko nk shoping hehe

nOniE said...

aimi..aku rasa boss ko kasi duit raya laa...hehehehe

apa lagi..belanja la aku satu baju raya..ahakz

Aimi A.Z said...

Noni... ye ke bos kasi duit raya? apsal fieza tak dapat? n banyak betul duit raya... ish3x... bank silap la kot.

fawghah said...

aku silap bank in hari tuh! nak masuk acc aku termasuk acc ko!! hmmm.. eh mi... nak duit raya! aku dah pokai!! hahahhaa

Aimi A.Z said...

la, ye ke farah? tapi kan, yang peliknye asal sebijik2 macam gaji aku. siap dengan sen2 ko bank in kan ye? mesin mane yang leh terima sen2 tuh? :P

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin