Sunday, September 06, 2009

Sesi berbuka puasa dan penyerahan wedding card oleh Syura

Tarikh
31 Ogos 2009

Tempat
Noodle Station, SACC Mall

Kehadiran
Aimi A.Z
Noraspalela
Norhafiza
Wardatul Baidha
Farah Adeela

Tetamu Undangan
Irma Asyura



Sesi berbuka puasa ni ada 2 tujuan:
  1. Untuk meraikan Syura yang bakal menjejakkan kaki ke alam perkahwinan

  2. Untuk beramah mesra dan mengeratkan silaturraim di antara rakan-rakan dan sekaligus bergosip!


Overall, sangat gembira berjumpa kawan-kawan dan bergosip walaupun dapat cawan kecik. Ceh!


by,
Aimi A.Z yang nak bagitau, if nak cerita detail tengok kat blog Noni...

8 comments:

.nina.z. said...

aimi,
syura tu dulu skolah brash same aku ke ha..?
ke salah orang..?

wardhatul baidha tu plak aku cam kenal..
die skolah sri subang jaye dulu yee..?

ntah2 salah orang :p

Aimi A.Z said...

Syura tuh mmg sekolah brash ngan ko dulu. hari tu pun dia ade tanye aku pasal tgk name ko kat blog aku nih. wardah tu aku tak sure la die sekolah sri subang ke pe, tapi die mmg sekolah kat subang.

syura & wardah, sila jawab sindiri bg pihak anda. :P

hyde said...

tahniah syura!!!

.nina.z. said...

huhu..
ye laa tu wardah tu skolah ngan aku dlu..
tp die x kenal aku kot..
huhu...

syura, congrates :)

Aimi A.Z said...

bile yang ko sekolah sri subang tuh? sekolah rendah?

syura said...

zarina:thanks..aku mmg brash dulu klas AS..he..

aimi: aku bkn tetamu undangan la...huhu

Aimi A.Z said...

bagus la berguna gak blog aku, leh korang berjejak kasihan. hahahahaha. btw, kecik je dunia ni kan?

eh syu, aku nak maksudkan tetamu kehormat, sebab tuh kan event terakhir ko, sebelum bergelar Puan, tapi aku tertulis tetamu undangan plak. hahahaha

.nina.z. said...

haah..
aku skolah rendah sampai darjah 5 kat sri subang tu..

syura,
aku kenal ko aa...
tahniah yee nak kawen dah :)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin