Friday, October 09, 2009

Lagi-lagi Orang Kahwin...

Bunyi tajuk macam berbau dengki je, kan? Tapi xde pun. Hehehe... Mula-mula nak buat tajuk "Siapa kata orang gemuk lambat jodoh?" Tapi macam tak jadi pulak sebab karang ramai pulak pengunjung blog ni. :P Btw, wedding nih berlangsung sebelum wedding Raja Abdul Rahman, tapi dah terlupa nak upload, so ni baru aku nak update untuk wedding Raja Nur Harnanee. Gila ah, semua wedding raja-raja semua aku dapat pergi. Hahahahahaha....

So, rakan-rakan taulan sekalian umat yang membaca blog ini, inilah gambar-gambar yang serba kekurangan yang dapat di snap. Tak banyak gambar menarik sebab tak cukup korum and tak sempat nak ambil gambar ngan pengantin sangat. So, jadilah dari takde...


Raja Nur Harnanee & pasangan. Seorang "comel", seorang lagi comel.

Noni dan Nani

Setiap wedding wajib ambil berkat

Nani yang "comel". Aku ada tangkap gambar dari depan, tapi Nani ditutup oleh flower girls nya sebab ketinggian yang hampir sama. So, terpaksalah aku letak gambar Nani dari belakang. *ngehngeh*


Oh, lupa pulak nak cakap. Nani ni kawan di UiTM. Masa degree tak berkawan sangat pun. Tapi ramai yang cakap rupa dan perangai kitorang lebih kurang, tapi sebanarnya tak pun. and aku dapat wedding invitation ni pun sebab sekarang ni kami sama-sama sambung Master.


To Nani, Semoga berbahagia ke anak cucu. :P




by,
Aimi A.Z yang nak bagitau kat semua orang yang kalau seseorang tu lambat kahwin bukan sebab orang tu gemuk ke ape ke, tapi sebab dah sememangnya jodoh tak sampai lagi. So takyah la nak suruh aku kuruskan badan sebab takut aku tak kahwin-kahwin sebab gemuk.

2 comments:

julie^beth said...

orang kurus pon, kalo belum sampai jodoh, tak kawen jugak kan...

Aimi A.Z said...

yups, that's my point. :P

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin