Sunday, November 01, 2009

The Climb

Harap maaf, ini bukan entri berkaitan Miley Cyrus ataupun Hannah Montana. Ini adalah entri berkaitan dengan aktivitiku di Hari Ahad.

Hari ni, bersamaan dengan hari pertama di bulan November, aku dan anak2 pakcik AZ yang lain pergi mengekori seorang anak pakcik AZ iaitu Shazni AZ yang telah lama berkecimpung dalam dunia panjat memanjat ni. Hahaha, bosan la pulak berbahasa skema. So, bahasa tak skemanya hari ni kitorang pergi climb. Gila ah, boleh ke Aimi AZ yang berat tuh g memanjat? So, malas cerita banyak, tengok gambar je lah....

Abah cakap "gaya dah ada dah tu"


Gaya pemanjatan seorang yang amatur, tapi nampak cam pro kan? Hahahahaha... Pro ke poyo?


Kitorang yang dah kepenatan hanya mampu memandang Aizat AZ dari bawah...


Panjat memanjat di bahagian Kiddies


Itulah aktiviti aku di hari Ahad. Mungkinkah climbing akan jadi satu aktiviti masa lapangku? Kita tunggu......................


Last but not least, terimalah gambar khas untuk korang sume....

*
*
*
*
*

Gambar stokin busukku. Gila ar, dari jauh dah berbau...



by,
Aimi AZ yang nak g masak dinner....

8 comments:

.:y a n a h a s h i m:. said...

hi , salam singgah.. nice blog sis..

waa. mcm best je aktiviti ni..

comot

Aimi A.Z said...

hi.... thanks! mmg best pon. ramai2 jom g climb! :P

Anonymous said...

amy..huhuhu..
kat mana tu?cam best je...dh lma nk buat mende ni cma Mel ckp x mo...

nOniE said...

mie..patut la dari gambo tue..tgk ko dah kurus skit..nak ikut g climbing..hehehehe..jangan marah ye mie...

irmaasyura said...

aku pon ingin berkata seperti noni komen.tapi lain versi sket..ko dh nmpak slim la mie..cayalah...

Aimi A.Z said...

Adiest, tu kat Putrajaya tu. Tak launch pun lg, br je bukak, sekrang masuk tgh free, tp kene bayar kalau sewa barang. u should try it, mmg best!

Noni & Syura,
xde maknenye. tuh tipu semata2. aku pakai baju hitam kot tu nmpak slim. ceh!

Nas said...

ko rase..ektibiti ni sesuai tak tuk aku ilangkan gayat aku? masalah wehhhh bile nak cek besi tingkat atas aku suh technician aku je (-_-")

Aimi A.Z said...

Nas, mmg tak sesuai nak hilangkan gayat ko. Adik aku gayat, dah hampir sampai atas bila die tengok bawah, dia terus jerit, "nak turun, nak turun" 4 kali percubaan gagal... hahahhaa

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin