Monday, December 14, 2009

Result yang Hampir Dilupakan...

Setiap semester, aku memang tak jemu-jemu dan tak malu-malu mengupdate pasal result aku tak kira samada result aku tersangatlah teruk or result yang agak best. Tapi kali ni, mungkin sebab result tu berada di tengah-tengah dua keadaan tu jadi aku lupa untuk menghebohkan result yang aku dapat. Setelah hampir seminggu baru aku berkesempatan untuk menghebohkan yang aku dapat 3.11 for both GPA and CGPA aku dan aku sangat-sangat bersyukur dengan apa yang aku dapat. Takde penyesalan, takde rungutan dan takde terdetik pun perasaan tak puas hati. Yang ada cuma rasa bersyukur sangat-sangat dan berharap aku akan terus merajinkan diri untuk membuat thesis dan seterusnya memperoleh Master ni. Doakan saya ye kawan-kawan.


by,
Aimi A.Z yang rasa sangat gembira kerana bakal menamatkan zaman Masternya tak lama saje lagi, InsyaAllah...

8 comments:

RosmanHashimy said...

oit... rilek laa... habis sama sama la ngan aku hahahhahaa

Nas said...

best2..^_^

mugiwara said...

tahniah dan semoga berjaya~

doakan aku dapat sambung belajar juga ye~

Aimi A.Z said...

Syed. Aku teringin nak habis ngan korang tapi penat dah weh~

En. Mugi. Semoga ko dapat sambung belajar.

Cik Nas. ^_^

nn said...

bestnyaa. dah nak habis masters dah. i terkapai-kapai lagi tengah degree. huhu

Aimi A.Z said...

Xpe2... time degree la syiok.... time master ni dah tak se syiok zaman degree... :P

Anonymous said...

apa yang saya cari, terima kasih

Aimi A.Z said...

Cik anonymous, apa yang anda cari?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin