Sunday, January 24, 2010

Iklan Cari Jodoh

Pagi tadi aku ternampak gambar ni kat Facebook;

Ada juga orang buat iklan nak cari jodoh untuk anak dia eh?


Pastuh cuba baca kat iklan tu Hubungi Wakil yang Diamanahkan Agensi Mencari Jodoh "Berlesen". Aku ingatkan ada peminjam wang berlesen je, rupanya ada jugak Agensi Mencari Jodoh Berlesen. Lawak pun ada. :P

Btw, Puan Emak yang buat iklan ni; "Anak puan baru 30 tahun. Muda lagi, doktor pulak tu, nanti ada la tu." Aku rasa tak perlu la kot buat iklan bagai, nyanyi je lagu Cari Jodoh (by Wali) nih;

Apa salahku apa salah ibuku
Hidupku di rundung pilu
Tak ada yang mau dan menginginkan aku
Tuk jadi pengobat pilu
Tuk jadi penawar rindu
Tuk jadi kekasih hatiku

Timur ke barat selatan ke utara
Tak juga aku berjumpa
Dari musim duren hingga musim rambutan
Tak kunjung aku dapatkan
Tak jua aku temukan
Oh Tuhan inikah cobaan

Ibu-ibu bapak-bapak
Siapa yang punya anak
Bilang aku aku yang tengah malu
Sama teman-temanku
Karna cuma diriku yang tak laku-laku

Pengumuman-pengumuman
Siapa yang mau bantu
Tolong aku kasihani aku
Tolong carikan diriku kekasih hatiku
Siapa yang mau

Timur ke barat selatan ke utara
Tak juga aku berjumpa
Dari musim duren hingga musim rambutan
Tak kunjung aku dapatkan
Tak jua aku temukan
Oh Tuhan inikah cobaan

Ibu-ibu bapak-bapak
Siapa yang punya anak
Bilang aku aku yang tengah malu
Sama teman-temanku
Karna cuma diriku yang tak laku-laku

Pengumuman-pengumuman
Siapa yang mau bantu
Tolong aku kasihani aku
Tolong carikan diriku kekasih hatiku
Siapa yang mau

Ibu bapak punya anak
Bilang-bilang aku aku yang tengah malu
Sama teman-temanku
Karna cuma diriku yang tak laku-laku

Pengumuman-pengumuman
Siapa yang mau bantu
Tolong aku kasihani aku
Tolong carikan diriku kekasih hatiku
Siapa yang mau

Macam-macam orang buat untuk cari jodoh kan, tapi kalau dah takde tu, takde jugak. Tapi baguslah, berusaha. Chaiyo3x!


Nota kaki: Aku BUKAN bertujuan mengiklankan iklan ni, so aku sangat TAK menyokong anda untuk menelefon nombor yang tertera di dalam iklan, tapi kalau anda nak try silakan. Saya takde kaitan di atas segala yang akan berlaku!



by,
Aimi A.Z yang setuju; Banyak orang, banyak ragam!

4 comments:

nOniE said...

aimi tpon la....doktor tue....hahahaa...
mulakan step pertama...ahakz

Aimi A.Z said...

Ko gila? Takut aku. Hahahaha

hyde said...

1 bende penting y die x btau pasal anak die...ensem ke x...huhuhu

Aimi A.Z said...

hahaha... tu bukan bende penting sangat tu die tak bitau. :P

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin