Saturday, January 09, 2010

Sekarang dah tak ada alasan kenapa saya tak buat thesis saya...

...sebab saya dah ada laptop baru...




Kenapa Compaq?

Sebab menepati requirement yang diperlukan dan menepati budget yang disediakan.



Nota Kaki: Jangan tanya kenapa saya akan selalu update blog sekarang.

Nota tangan: Alasan memang dah takde, tapi penyakit MALAS tetap ada.



by,
Aimi A.Z yang berharap dapat "grad" dalam tahun ni jugak...

6 comments:

Nas said...

tahniah..^_^doakan aku dpt beli laptop..

nOniE said...

bagus22..teruskan usaha ko cikmie.......hahahaha

Aimi A.Z said...

Ko pon nak laptop gak Nas? :P Semoga ko dapat beli laptop.

Noni, aku Kekmi, bukan Cikmi. Ceh~

Nas said...

aku asek rembat laptop akak aku je..tak pon kom opis yang tidak lah selaju mane intenet nye...harap2 awal 2010 ni dpt beli ^_^

nOniE said...

Makcik Aimi = CikMie...
NO FOR KekMie...
Ahakzzz....zzzz

Aimi A.Z said...

Nas, sekarang laptop tak mahal sangat pon., Bawah 2000 dah leh dapat yang canggih. :P lainlah kalo ko nak Vaio. :P

Noni, aku tak kira! Aku KekMie gak. Ko la CikNon!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin